Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: ”Orient Menu”, ”orientuj się, KFC”, są to nowe hasła umieszczone na koszulkach pracowników tej sieci placówek, typu Fast food. Zauważyłem je, już ostatnio, ale jakoś dokładniej się nie przyjrzałam. Tym razem (10 VI), stojąc w kolejce do obsługi, zauważyłam, że zmieniono całą, jakby wizualizację KFC. Niby, na pierwszy ”rzut” oka, nic nowego, jednak wiele nowości wizerunkowych. Jakby ta sama, a jednak inna, bardziej nowoczesna tablica menu i oferowane wyroby, własnej produkcji z kurczaków, dostarczanych ze Szczecina-taka informacja, też była widoczna w połączeniu z imionami osób, które je przygotowywały/smażyły. Z samej, bezpośredniej obsługi byłam zadowolona, choć musiałam odstać ”swoje” w kolejce, całkiem sporej. Jedynie dwa stanowiska były dostępne w obsłudze. To było znacznie za mało i nie raz pisałam o tym zjawisku, spowalniającym ogólną sprawność. Miejsce obsługi było uporządkowane i estetyczne, a zamówienie pakowano na moich oczach, tak jest to zorganizowane w każdym KFC. Zapytano mnie, czy drukować potwierdzenie płatności kartą, takie zachowanie zawsze krytykuję, bo klient ma otrzymać dowód zapłaty, bezwzględnie.