Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Było już po południu 9-go czerwca, gdy zadzwoniłam na infolinię NC+. Zawsze się wkurzam, gdy automatyczne komunikaty każą mi wybrać kolejne opcje numerowe, ale tutaj nie trwało to długo i trafiłam na czas oczekiwania, krótszy niż 3 minuty, co nie za-skutkowało rezygnacją z mojej strony, ani frustracją oczekiwania. Zgłosił się Dawid, powitał grzecznie i spytał, w czym może pomóc. Mój kontakt dotyczył EURO2016, a konkretnie transmisje wszystkich, rozgrywanych meczów. Krótko i zwięźle została przedstawiona mi oferta. Nie powiem, żeby była atrakcyjna cenowo, ale kibic piłki nożnej, ma to do siebie, że, bez względu na cenę i własne odczucia/krytykę, ofertę przyjmie. Uważam, że bardzo drogo sobie zażyczono – 99 zł, za miesięczny dostęp, dodatkowych kanałów – czas trwania Euro. To wykorzystywanie okoliczności piłkarskiej, na zbicie solidnego kapitału. Tym bardziej, ze mam pakiet abonamentowy, dodatkowo rozszerzony. Uważam, że drogo sobie zażyczono, tym bardziej, że nie-abonenci, też w takiej cenie mogli nabyć, okresowy dostęp (znajomi skorzystali). Choć nie miewam zastrzeżeń do tego operatora, tym razem skrytykuję ofertę, chociaż ją zakupiłam. Uważam, że wykupiony, stały abonament powinien dawać pewne przywileje cenowe. NC+ postąpiło bezwzględnie, postawiło na zysk, wykorzystując okoliczności. Czuję się złupiona, jako klient NC+ i winy nie ponosi rozmówca, który swoje zadanie wykonał profesjonalnie. Był miły, taki przyjazny i moja sugestia, co do ceny, spotkała się z uznaniem, aczkolwiek nie czułam się uprzywilejowana. Co miesiąc odprowadzam do NC+ niemałą kwotę, a kolejny miesiąc będzie horenda-lnie drogi, niestety. Choć kibic zapłaci każdą cenę, nie odbiera mu to prawa do krytyki, dlatego tym razem, będzie to, z mojej strony, skutkowało niezbyt wysokim uznaniem, choć pakiet nabyłam.