Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: KFC
Treść opinii: Zawsze dziwi mnie pytanie pracownika, ”czy wydrukować potwierdzenie zapłaty?”, a takie zadała mi pani Jola, gdy płaciłam kartą, za dokonany zakup, 1 czerwca. Przecież, klient powinien otrzymać dowód, dokonanej zapłaty. Co do sprawności obsługi, przebiegła bez zarzutów – grzecznie, miło, sprawnie. Można by się przyczepić do obsady pracowniczej – jedna osoba to zbyt mało, a oczekujących było sporo, choć mam wrażenie, że klienteli ubywa, co obserwuję od jakiegoś czasu. Sąsiadujący McDonald’s ”przeżywał” oblężenie, ale tam, wszystkie stanowiska były dostępne. Mam swoje upodobania, co do ofert KFC i jeszcze ich nie zmieniłam, wracam tu, co jakiś czas, jestem zadowolona z zakupu, podobnie jak moja rodzina. Co do wyglądu i estetyki, nie mam zastrzeżeń, bo stanowisko obsługi było uporządkowane, a wydane zamówienie, podane na tacy, zrealizowane sprawnie.