Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Kulturę traktowania klientów w Kauflandzie, chwaliłam już nie raz, a 31 maja, znów jej doświadczyłam, będąc w tej placówce. Rozglądałam się za miejscem ekspozycji świeczek zapachowych, nieopodal był pracownik zajęty wykładaniem towaru. Widząc moje wodzenie wzrokiem, podszedł i spytał, czy może mi pomóc i pomógł. To był pan Rysiek. Potem, jeszcze raz skorzystałam z jego wiedzy, ekspozycji towarów w sklepie. W placówce widoczni byli także inni pracownicy, którzy służyli innym klientów, gdy ci potrzebowali takiej pomocy. Sklep jest bardzo duży, tego dnia było wiele promocji cenowych, obok cen standardowych. Na pierwszy ”rzut” oka, widać było dbałość o wizualny wyraz – czysto, przestronnie i ład ekspozycyjny. Obsługa kasowa zorganizowana w sposób, umożliwiający, dość sprawną rotację kupujących – były czynne 4 kasy. Kasjerka Anna, witała/żegnała z uśmiechem, słowa grzecznościowe w jej ustach, brzmiały jak standard, a każdy (przede mną i ja), żegnany był sympatycznymi życzeniami, na resztę dnia.