Opinia użytkownika: Damian_673
Dotycząca firmy: CCC
Treść opinii: Po wejściu do salonu CCC zauważyłem jak część pracowników obsługuje klientów, wykonuje prace porządkowe natomiast inni chodzili swobodnie po sklepie i żaden pracownik nie podszedł do mnie z własnej inicjatywy. Po obejrzeniu obuwia, którym byłem zainteresowany podszedłem do pracownicy i sam poprosiłem o pomoc, która pozytywnie zareagowała i zaprowadziła mnie do półki z butami, zadała pytanie dotyczące rodzaju, koloru, rozmiaru obuwia i zaproponowała te które spełniają moje oczekiwania. Podczas rozmowy sprzedawczyni utrzymywała ze mną kontakt wzrokowy i z uwagą odpowiadała na moje pytania, prezentując różne fasony obuwia, wskazując na ich zalety i korzyści. Po wybraniu najbardziej odpowiadającego obuwia pracownica zaproponowała przymierzenie. Podczas przymierzania sprzedawczyni nie zostawiała mnie na dłuższy czas samego, tylko jeśli coś nie odpowiadało to proponwała inne obuwie w moim rozmiarze z czego jestem bardzo zadowolony. Po zdecydowaniu się na zakup obuwia podszedłem do kasy, kasjerka nawiązała kontakt wzrokowy i powitała mnie słowami "dzień dobry" oraz zaproponowała dołączenie do Klubu CCC, jednak na chwilę obecną podziękowałem, jak również zachęciła do dokonywania zakupów poprzez sklep internetowy. Pracownica obsługująca mnie przy kasie sprawdziła poprawność sparowania obuwia oraz czy opakowanie jednostkowe jest właściwe dla danego produktu, po czym poinformowała mnie o należnej kwocie do zapłaty. Płatność za obuwie dokonałem kartą płatniczą i z tego względu, że karta nie została podpisana kasjerka poprosiła o dowód osobisty. Po dokonaniu zapłaty za towar wydała paragon, poinformowała mnie o warunkach zwrotu oraz podziękowała za dokonanie zakupu i pożegnała się ze mną.