Opinia użytkownika: Joanna_3195
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Odwiedziłam placówkę banku w celu odblokowania konta oraz wpłaty gotówki na konto własne. Przy stanowisku było 2 obsługujących (pan i pani schludnie ubrani). Mimo iż było 10 minut przed zamknięciem placówki uśmiechnięta pani zaprosiła mnie do "okienka".Miłym głosem zapytała się, w czym może pomóc? Wpłaciłam w krótkim czasie gotówkę oraz poinformowałam o problemie z zalogowaniem się do własnego konta. Podała 2 propozycję odblokowania i zaproponowała skorzystanie z komputera w banku. Szczęśliwie udało się wszystko zrealizować. Plus, iż w banku znajduje się dystrybutor z wodą, stolik dla dziecka. Słabo wypada szara wykładzina. Godziny otwarcia mogłyby być trochę inne-dłuższe. Obsługa mila i możan chwilę ochłonąc w banku w gorące dni.Polecam