Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: Rzadko bywam w Strzelinie, a jeszcze rzadziej w placówkach handlowych, mających tutaj lokalizację. 25 maja wstąpiłam do tej Biedronki, była na trasie mojego przejazdu, a miałam przy sobie kupony-bony, wydawane od 2 dni, w sklepach na terenie kraju, z racji Dnia Matki. Byłam ciekawa zasady realizacji i miałam potrzebę zakupu, kilku artykułów, akurat „padło” na tę placówkę. Sam wygląd sklepu był bez zastrzeżeń, bo panował ład i porządek, było dużo przestrzeni dla kupujących, nawet, jeśli pchali wózki, przed sobą. To jest bardzo duży sklep i dbałość o jego wizerunek, na pewno wymaga większej uwagi, co było widać na półkach, paletach i w koszach. Artykuły, s były poukładane i, w większości oznaczone metkami/ce-nówkami. Pracownicy, także byli grzeczni i uczynni, zachowując standardy, obowiązujące w tej sieci. Klientów było wielu w sklepie (godz. Ok. 13-ej), ale organizacja kasowa, też stanęła na wysokości obsługi – 4 stanowiska były dostępne. Jedyne, co mnie zdeprymowało, to bon z okazji Dnia Matki, można było uzyskać 10 zł zniżki, ale trzeba było dokonać zakupu na kwotę 99 zł i w tym, powinien być bukiet kwiatów. Kiepska to była oferta, choć szumnie reklamowana w Biedronkach, przez 2 dni. To nie jest wina tego sklepu, ale w tym sklepie sprawdziłam realizację bonu, więc moja ocena dotyczy, także całej sieci Biedronka, zwłaszcza w kategorii ”oferta”. Gdyby ta nieudana akcja z bonami, dałabym znacznie wyższą ocenę, jakości obsługi.