Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Subway
Treść opinii: W momencie wejścia od razu zostałam przywitana miłym "dzień dobry". Po podejściu po miejsca zamawiania poprosiłam o pomoc w wyborze kanapki. Pracownica doradziła mi opisując kilka z nich. Sprawiała wrażenie osoby, która wie o czym mówi. Przedstawiła rodzaje pieczywa, a następnie dodatki, sosy i przyprawy które mogę wybrać. Pojemniki z warzywami były wypełnione, w żadnym niczego nie brakowało. Miejsca przygotowania kanapki oraz pieczenia pieczywa wyglądają na czyste. Po przygotowaniu zamówienia zapytałam o płatność kartą, z czym nie było problemu. Całe składanie zamówienia i czekanie trwało nieco ponad 4 minuty. Pracownica sprawnie mnie obsłużyła. Gotowa kanapka zawinięta w papier została położona na czystej plastikowej tacy. Pracownica zrobiła na mnie dobre ogólne wrażenie - wyglądała bardzo schludnie, ubrana była w firmowy strój, włosy miała spięte. Była bardzo kulturalna, używała zwrotów grzecznościowych. W momencie podejścia do stolika nieco się wystraszyłam, ponieważ krzesło bardzo głośno szurało po podłodze w momencie odsuwania go w celu zajęcia miejsca. Krzesła powinny mieć podklejone podkładki, jeśli na podłodze położone są płytki. Same stoliki są nieco za małe, by usiąść w towarzystwie, a miejsc z kanapami jest niewiele. Podłoga i okna były czyste. Toaleta także wygląda na zadbaną (nie brakowało mydła ani papieru). Muzyka płynąca w tle jest miłym dodatkiem. Jakość jedzenia oceniam jak najbardziej pozytywnie - każdy składnik jest świeży i bardzo smaczny.