Opinia użytkownika: Lydia89
Dotycząca firmy: Renee
Treść opinii: Opiszę jak zostałam potraktowana przez sklep. I nie chodzi o jakość butów bo są bez zarzutów ale o realizację mojego zamówienia. Nie będę pisać dat tylko ilość dni. Zamówienie złożyłam w sobotę na kwotę ponad 150 zł, żeby nie ponosić kosztów przesyłki. We wtorek otrzymałam maila ze zamówienie jest zrealizowane i przekazane do wysyłki wraz z nr przesyłki do śledzenia. Więc czekałam. Po kilku dniach dostałam maila żeby ocenić produkty a butów jak nie było tak nie było. W kolejnym tygodniu w poniedziałek (a więc już z 6 dniu roboczym od zamówienia) zaczęłam pisać na czacie sklepu i stwierdzili ze paczka jest nie wysłana, ponieważ nie ma butów które zamówiłam i nie wiadomo kiedy będą. Na pytanie dlaczego nie dostałam takiej informacji powiedziano mi ze powinnam dostać maila i oni nie wiedzą. Chciałam zatem te buty które są a zwrot za te których nie ma. I tutaj CUD! Właśnie dosłano te buty więc są wszystkie. Już idzie kompletna paczka. Na drugi dzień paczka była. Szczęśliwa otwieram a tu zamiast butów których miało zabraknąć i tajemniczo doszły INNE! Zgadzał się tylko kolor. Znowu czatuje ze "sklepem" i oni przepraszają, a na moją prośbę o zwrot pieniędzy propozycja: "przyślemy dobre buty a złe pani odda, sam dopilnuje wszystkiego, mamy buty w magazynie zewnętrznym". Zgodziłam się i to był błąd! Oczywiście cały następny dzień czekałam na kuriera. Na próżno. Następnego dnia znowu czat. Okazało się ze butów nie ma i nie będzie. I znowu zero informacji. Ale pan z którym rozmawiałam powiedział ze to wina tego ktory poprzedniego dnia obsługiwał. Co mnie to obchodzi??? To tak się obsługuje klientów. Zwodzi się? w jakim celu. Po prostu masakra. Stanęło na tym ze mają mi zwrócić pieniądze i przysłać kuriera po buty "zastępcze". Po co to było. zamiast na początku powiedzieć ze brak jednych butów, zwrot i zero teraz moich wywodów albo tylko pozytywne. Przestrzegam wszystkich którzy chcą tam kupować. I zaznaczam ze nie mam tu zastrzeżeń do butów bo z tych jestem zadowolona, a jedynie oceniam obsługę klientów.