Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: W dniu 2 czerwca 2016 roku odwiedziłem placówkę banku Getin Bank w związku z chęcią założenia konta osobistego. po wejściu do placówki od razu dostrzegłem automat wydający numerki z którego skorzystałem (przyjazny intuicyjny interface urządzenia). Zaraz po pobraniu numerku nawet nie zdążyłem się zorientować kiedy podszedł do mnie konsultant który serdecznie mnie przywitał oraz poprosił o pójście za nim. Po zajęciu miejsca przy biurku zapytał czy chce się czegoś napić, po czym przeszedł do rozpoznania celu mojej wizyty. Miejsce w którym następuje kontakt z klientem było zadbane brak zbędnych przedmiotów na pulpicie biurka. Po tym gdy dowiedział się wszelkich szczegółów dotyczących celu mojej wizyty, przystąpił do prezentacji produktu bankowego (konto osobiste) którym byłem zainteresowany. Po moim stwierdzeniu, że jestem zdecydowany na otwarcie konta uprzejmie poprosił mnie o dokumenty. Proces zakładania konta przebiegł bez żadnego problemu. Po założeniu konta, zadowolony opuściłem lokal.Niestety w mieszkaniu po zalogowaniu się do systemu bankowości internetowej spostrzegłem błąd. Jak się potem okazało konsultant założył mi konto w wersji której w zadnym przypadku nie brałem pod uwagę. Dzięki infolinii jednak udało się odkręcić pomyłkę w ekspresowym tempie.