Opinia użytkownika: Alutka_5
Dotycząca firmy: Shell
Treść opinii: Podjeżdżając na stację od razu podszedł pan podjazdowy, który zaproponował pomoc w obsłudze. Na stacji był porządek, nic nie budziło zastrzeżeń. Dopiero kiedy chciałam zapłacić za paliwo rozczarowałam się powolną obsługą. Kasjerka była jedna i długa kolejka. Pani obsługiwała klientów za paliwo oraz tych którzy zaopatrywali się tylko w hot-dogi. Kiedy nadeszła moja kolej chciałam zapłacić rachunek poprzez Blik. Pani kasjerka nie widziała problemów, wprowadziła kwotę za paliwo. Po chwili chciałam podać pani kod do wpisania, abym mogła zaakceptować transakcję. Kasjerka poinstruowała, abym przybliżyła swój telefon do terminala. Powiedziałam, że nie mam karty przy telefonie i chciałabym podać Pani kod, usłyszałam ponownie to samo. Okazało się, że transakcja nie doszła do skutku. Musiałam użyć swojej karty.