Opinia użytkownika: Silwa
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: 18.05.2016 r. zrobiłem zakupy na allegro i wybrałem wysyłkę "polecony InPost". Sprzedający wysłał paczkę 19.05 z adnotacją że dotrze do mnie w ciągu 3 dni roboczych (sprawdziłem w InPost w zakładce śledzenie przesyłki). 21.05 dostałem maila od InPost, że mój polecony wyruszył w drogę i za 3 dni będzie u mnie. Trochę się zagotowałem bo to już 6 dni. 23.05 adnotacja w zakładce śledzenie przesyłki, że mój polecony dotarł na magazyn odbiorczy. Pół dnia prób kontaktu z infolinią spełzł na niczym w sumie około godziny wiszenia na telefonie. 24.05 podobnie cały dzień próbowałem skontaktować się z infolinią - nadal nic - około 1,5 godziny na telefonie. Spróbowałem formularza kontaktowego. 25.05 żadnej odpowiedzi z formularza kontaktowego. Znowu około 0,5 godziny na telefonie z infolinią - 0 kontaktu. Napisałem kolejną reklamację z formularza kontaktowego. 27.05 JEST ODPOWIEDŹ!!!! "sprawę przyjęliśmy i nadaliśmy jej numer bla bla bla" - nic więcej. Do 29.05 nic oprócz wspomnianego numeru nie zadziało się w sprawie. 30.05 następne 20 minut z infolinią i w końcu JEST KONTAKT!!!!!!!!!!!!!! Miła pani powiadomiła mnie że w systemie mój polecony został dziś wydany do doręczenia i na pewno dziś zostanie doręczony. Do wieczora nikt się nie pokazał. O godzinie 19.00 wszedłem znów na śledzenie przesyłki i okazuje się że mój polecony został awizowany i znajduje się w jakimś sklepie. Mam nadzieję, że uda mi się go jutro odebrać....