Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Anna_5839

Dotycząca firmy: PLUS

Treść opinii: Pod koniec trwania umowy zawartej z siecią Plus, na korzystanie z usług telefonii komórkowej,otrzymałam telefon z Centrali firmy z informacją o zbliżającym się terminie wygaśnięcia umowy i tym samym prośbę o jej przedłużenie.W zamian za ewentualne przedłużenie umowy Konsultant telefoniczny zaproponował w ramach ponownie zawartej umowy,bonusy w postaci nowego telefonu i korzystnego abonamentu.Moją rolą było tylko udać się do najbliższego salonu Firmy i zawrzeć stosowną umowę.Po tak obiecującej rozmowie ,pełna nadziei udałąm się do sklepu firmowego mieszczącego się w Aleksandrowie łódzkim.Po przekroczeniu progu w/w sklepu moim oczom ukazała się kolejka w ilości 6 osób czekających do obsługi i jedna osoba w roli Doradcy Handlowego,której zadaniem było ów czekające osoby obsłużyć.Uzbrojona w cierpliwość postanowiłam poczekać na swoją kolej.Z uwagi na to ,że sklep z telefonami nie jest osiedlową piekarnią do której się wchodzi i wychodzi , po ok.20 minutach czekania dało się odczuć brak miejsc siedzących w kolejce,co dla osób ze schorzeniami kręgosłupa lub kończyn dolnych może być nie lada wysiłkiem.W trakcie pobytu w Salonie doszłam do przykrych wniosków ,iż osoba zatrudniona na stanowisku doradcy nie posiada zbyt dużych kompetencji,gdyż po zweryfikowaniu danych osobowych klienta na podstawie dowodu osobistego , prawie każdą swoją decyzję konsultowała telefonicznie prawdopodobnie ze swoim przełożonym.Po odczekaniu na swoją kolej ,podeszłam do stolika gdzie siedziała Pani Konsultant. Na moje pytanie o przedłużenie umowy i ewentualne bonusy w postaci nowego telefonu przeze mnie wybranego Konsultant odparła ,że w obecnej chwili nic dla mnie mają,gdyż zamówienia na telefony jakie skłądają nie są realizowane,a to co w obecnej chwili mają to cyt. "jakieś starocie",i jak chcę to mogę sobie wybrać z tego co jest na stanie ,a umowa kolejna umowa będzie przedłużona na 36 miesięcy ( 3 lata).zatem uprzejmie podziękowałam Pani za zajęcie czasu i postanowiłam całkowicie zerwać umowę z Firmą Plus.Podczas wizyty w Salonie dało się także zauważyć brud jaki panuje,ale zapewne było to związane z brakiem personelu.