Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Adi_1

Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)

Treść opinii: Obsluga beznadziejna, nie potrafiąca pomóc klientowi. Dostalem telefon z centrali banku z ofertą kredytu, jednak zdziwiłem się, gdyż ponad miesiąc temu dokonałem zamknięcia konta w tym pseudo banku. Pani na infolini poinformowała mnie, iż konto nie zostało zamknięte ponieważ mam na nim środki i musze je wypłacić. Wię, tak jak Pani konsultantka radziła udałem się do oddziału, żeby wypłacić pieniądze i finalnie zamknąć konto.Niestety okazało się to niemożliwe, z nieznanych bliżej powodów. Konsultant w oddziale nie potrafił mi pomóc, nie mógł wypłacić mi pieniędzy. Nie wiadomo dlaczego. Stwierdził, że to mała kwota i nie mam co sie przejmować. Jest to mało profesjonalne podejście do sprawy. Nie polecam. Minęły dwa tygodnie i dalej cisza.