Opinia użytkownika: Adrian_502
Dotycząca firmy: PLUS
Treść opinii: Udałem się do salony plusa w celu dokupienia dodatkowego abonamentu na internet bezprzewodowy.Niestety poza schludnością i ogólną czystością w samym salonie oraz wystrojem który jest spójny z przekazem marketingowym firmy Plus nie mogę powiedzieć niczego pozytywnego.Pani obsługująca mnie nie była w stanie powiedzieć mi dlaczego nie jestem w stanie podpisać umowy na dodatkowy produkt, posiadając już dwa abonamenty w Plusie. Kilkukrotnie konsultowała się z kolegami obok i wykonała kilka telefonów prawdopodobnie do centrali. Swoją opieszałość zrzucała na karby niedoskonałego systemu informatycznego tłumacząc się jego ślamazarnością.W końcu okazało się iż problem polegał na cesji wykonanej kilka miesięcy wstecz z mojej żony na mnie i jakieś błędy w systemie. Pani obiecała że rozwiąże tą kwestię w ciągu jednego dnia i obiecała zadzwonić następnego dnia z rana.Następnego dnia otrzymałem telefon od niej w którym poinformowała mnie iż jest to jakiś błąd w systemie i niestety nie mogę uruchomić dodatkowego abonamentu na siebie bo żona cały czas widnieje jako właściciel numeru, pomimo przeprowadzonej cesji wiele miesięcy wstecz.Do tej pory problem został nie rozwiązany.