Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Grupa BPS - Bank Polskiej Spółdzielczości
Treść opinii: Dwa dni temu postanowiłam z różnych względów założyć konto w banku PBS. Dotychczas moje skojarzenia z takimi 'instytucjami' nie były zbyt przyjemne, czułam się jak na dywaniku u dyrektora :) Akurat udało mi się załatwić sprawę w godzinach najmniejszego ruchu (godz.10-11), więc może to mieć wpływ na moją ocenę. Nie mniej jednak jestem bardzo zadowolona z obsługi. Pan, który pomagał mi w założeniu konta na początku przedstawił mi wszystkie opcje, dał chwilę na przemyślenie sprawy i zaczytanie się w ulotkach znajdujących się przy każdym stanowisku. Po podjęciu decyzji, paru podpisach i pokazaniu jak obsługiwać bankowość internetową było po krzyku. Całość trwała może 30 minut ( z uwagi na to, że mi się spieszyło Pan postarał się zamknąć sprawę jak najsprawniej się dało)