Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Zdarzało mi się trafić, że na Orlenie bywała unieruchomiona kawiarka w związku z napełnieniem zbiornika z fusami i wtedy prosiłam pracownika, aby usprawnił urządzenie. Pracownik zajmował się tym od razu i mogłam zaparzyć, żądaną kawę. Tutaj było nieco inaczej. Po udrożnieniu kawiarki, pracownica spytała mnie o kawę, którą sobie życzę i sama mi ją zaparzyła, informując o możliwości dodatków. Na tym orlenie, obsługa ”wyszła” nieco dalej, niż podstawowe obowiązki, w tym zakresie. Wizualnie było czysto, panował porządek prezentacyjny dla artykułów handlowych, a sklep/kasa, w swej sporej przestrzeni, dawał poczucie wygody. Na podjeździe był pracownik pomocniczy dla kierowców. Kierownikiem tej zmiany, była Sylwia. W czasie naszej wizyty, były dostępne 2 stanowiska obsługi, a pracownice oferowały dodatkowe artykuły, związane z dokonywanym zakupem. Ja brałam tylko kawę, proponowano mi ciastko. Wizyta tutaj (30 IV), była przyjemnym, krótkim postojem w podróży.