Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Yves Rocher
Treść opinii: 5 maja robiłam zakupy w sklepie Yves Rocher w Galerii Jurajskiej. Nie mam do tego konkretnego sklepu większych zastrzeżeń, ponieważ obsługa odzwierciedla problemy jakie widać w większości sklepów Yves Rocher jakie odwiedziłam. To co najbardziej przeszkadza to nachalność obsługi: ciągłe zagadywanie, odbieranie z rąk produktów, patrzenie na ręce. Obsługa UNIEMOŻLIWIA spokojne zastanowienie się nad zakupem a także obejrzenie asortymentu w sklepie(nie chodzi o to że chciałabym dotykać wszystkiego czy malować się kosmetykami) - w sklepach Yves Rocher nie można nawet spokojnie chwilę postać! Jest tak zarówno w punktach w Częstochowie jak i w Warszawie. Ponadto obsługa sklepów Yves Rocher już dwa razy mnie zawiodła, ponieważ powierzyłam jej dobranie podkładu - zawsze używam Pure Light, beige 200 - w jednym punkcie Pani chciała mi wcisnąć ton ciemniejszy( zobaczyłam to dopiero w drodze do domu i musiałam się wracać aby wymienić) a za drugim razem wykorzystano moje przedświąteczne rozkojarzenie i wciśnięto mi dużo droższy podkład Rayonnant Jeunesse, który zupełnie mi nie odpowiada. Po tamtych doświadczeniach zawsze sama wybieram podkład i nie pozwalam na żadną "pomoc". Gdyby nie to , że kosmetyki Yves Rocher są wysokiej jakości i uważam, że firma ma świetne promocje, nigdy więcej nie pojawiłabym się w żadnym z tych sklepów, bo za każdym razem jak mam wejść do punktu to dosłownie mnie telepie na myśl, że będę stale nagabywana. Chciałabym aby moja ocena była odniesiona do ogółu sklepów a nie do pojedynczego, który wymieniłam, ponieważ często odwiedzam Yves Rocher i to w różnych miastach.