Opinia użytkownika: Elżbieta_764
Dotycząca firmy: Bank Millennium
Treść opinii: Jestem klientką tego banku i chodzę tam co prawda niezbyt często, ale regularnie. Nigdy nie czeka się długo na obsługę (max 10 min), personel jest życzliwy i uśmiechnięty, a sam oddział dobrze zlokalizowany, estetyczny i utrzymany w czystości. W trakcie mojej ostatniej wizyty niezbyt dobrze się czułam i chciałam być obsłużona bez kolejki, ponadto się spieszyłam. Weszłam do banku i skierowałam się w pobliże początku kolejki. Spodziewam się dziecka - pan, który był w kolejce pierwszy od razu zaprosił mnie gestem przed siebie. To było bardzo miłe zwłaszcza, że pozostali oczekujący nie protestowali, a nawet niektórzy się uśmiechnęli, jak podziękowałam. Pani obsługująca widziała całą sytuację i jak podchodziłam, szeroko się uśmiechnęła. Zawsze jest miła witając klientów, ale dziś to był wyjątkowo miły uśmiech. Od razu polepszyło mi się samopoczucie, czasem naprawdę niewiele potrzeba. Pożegnałam się z panią i odchodząc widziałam jeszcze kilka uśmiechów na twarzach oczekujących. Zazwyczaj obsługuję swoje konto przez Internet, jednak od czasu do czasu idę do oddziału, żeby o coś dokładnie dopytać. Zawsze chodzę tam z przyjemnością. Wiem, że nie czeka się długo na obsługę, problem zostaje rozwiązany skutecznie (nigdy nie musiałam przychodzić dwa razy w tej samej sprawie), a rozmowy są prowadzone dyskretnie i kompetentnie.Polecam ten bank, jeśli jest sytuacja, która wymga wizyty w oddziale.