Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: empik
Treść opinii: W dniu 20.04.2016 r. około godziny 17 weszłam do Sklepu Empik przy ulicy Wyszyńskiego w Policach, aby kupić prezent dla koleżanki na imieniny. Nie byłam do końca zdecydowana co chciałabym kupić. Przy wejściu zauważyłam 2 pracownice przy kasie, które odruchowo i automatycznie powitały mnie słowami "dzień dobry". Zaczęłam się rozglądać po salonie szukając czego odpowiedniego na prezent. Przez około 7-10 min nikt z personelu do mnie nie podszedł z pytaniem czy można mi pomóc, a takiej pomocy potrzebowałam. W końcu sama zdecydowałam się poprosić przechodzącego pracownika o pomoc z znalezieniu odpowiedniego prezentu. Pracownik był nieco zaskoczony moją prośbą, i widać było, że mu przeszkodziłam w rozkładaniu towaru. Przerwał jednak swoje dotychczasowe zajęcie i zaczął dopytywać dla kogo to ma być prezent, co to mogłoby być (książka, płyta?), czym koleżanka się interesuje i tą drogą doszliśmy do wniosku, że odpowiednia byłaby książka kucharska o zdrowej żywności. Pracownik zaproponował kilka pozycji, opisując każdą z nich, czego dotyczy, jak długo jest w sprzedaży, czy jest popularna wśród klientów. Podziękowałam za pomoc, ale dalej nie byłam przekonana. Widząc moje wahanie podszedł ponownie i zasugerował, że książkę, którą wybraliśmy już może mieć ponieważ jest już długo w sprzedaży, ale ostatnio wyszła kolejna część i to jest nowość więc z pewnością ta będzie bardziej odpowiednia. To było bardzo miłe z jego strony. Widząc moje niezdecydowanie, kontynuował pomoc tak, abym była zadowolona. Docelowo zdecydowałam się na ta właśnie książkę, która okazała się bardzo dobrym wyborem. Przy kasie pracownica, która wcześniej mało przyjemnie mnie przywitała była bardzo uprzejma, utwierdziła mnie w dokonaniu dobrego wyboru. Zapytała o kartę Payback, zaproponowała torebkę skoro to ma być prezent. Moje początkowe wrażenie nie było pozytywne (odruchowe powitanie, brak zainteresowania pracowników), jednak kiedy pracownicy nawiązali kontakt okazało się, że są bardzo pomocni , dobrze znają asortyment, mają własne zdanie, umieją doradzić i zależy im na zadowoleniu klienta.