Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Wybierając się do tego sklepu na zakupy raczej nie mogłam liczyć na pomoc czy poradę pracowników tam obsługujących, gdyż albo zabiegani albo już inny klient ich zagadał albo podchodzi do mnie osoba, która tylko udaje że ma wiedzę na temat towaru, o który pytam. Potwierdziło się to jednym razem, kiedy pytałam Pana z Personelu o różnice między pralką "x", a "y". Pan próbował mnie przekonać, że to co było napisane na ofercie to błąd i pralka "x" nie jest klasy C tylko klasy B. Dzięki mojej wnikliwości udało sie ustalić (po sprawdzeniu w komputerze), iż oferta napisana była dobrze, a Pan się pomylił i upierał przy swoim.. Dodatkowo w sklepie moim zdaniem jest stosunkowo mało personelu do obsługi i przez to więcej czasu zajmują zakupy (czekanie na swoją kolej), jak już się uda kogoś poprosić o pomoc to i tak nie zawsze okazuje się to pożyteczne (jak w moim przypadku opisanym powyżej).Zakupy powyżej opisane robiłam już jakiś czas temu-dokładnej daty nie pamiętam