Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Media Expert
Treść opinii: Kilka miesięcy temu zakupiłam przez tą stronę internetową laptopa. Było wtedy trochę zamieszania z moją fakturą. Po dodzwonieniu na infolinię jedna z Pań była okropnie nieprzyjemna, powiedziała mi, że to nie ona wcześniej zajmowała się moją fakturą i za chwilę oddzwoni do mnie osoba, która ją wypełniała.Oczywiście nikt do mnie nie oddzwonił.Faktura ostatecznie dotarła do mnie na maila - po tym, jak wybrałam drogę kontaktu mailową, a nie telefoniczną.Towar jednak przyszedł rewelacyjny, szybka dostawa i ogólnie byłam zadowolona.Wczoraj dokonywałam reklamacji uszkodzonego kabla i Mediaexpert bardzo pozytywnie mnie zaskoczyło. Po zadzwonieniu na infolinię musiałam dość długo czekać na połączenie z konsultantem. Pani była jednak bardzo miła i pomocna, poradziła mi, że najłatwiej będzie wypełnić mi formularz zgłoszeń przez internet.Tak zrobiłamDzisiaj dostałam maila ze sklepu, że moje zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie i kabel zostanie dosłany do mnie kurierem.Byłam bardzo pozytywnie zaskoczona - myślałam, że będę musiała odesłać cały komputer lub odnieść go do sklepu i czekać dwa tygodnie na nowy kabel. Okazało się,że nie muszę nawet odsyłać uszkodzonego kabla - nie załączałam nawet zdjęć kabla.To ogromne ułatwienie i oszczędność czasu dla klienta.I jeszcze ostatnia rzecz... Błagam o rozważenie zmiany melodii "włączamy niskie ceny" w trakcie oczekiwania na połączenie z konsultantem.Po 15 minutach tej strasznej katorgii nawet miły głos i ton Pani konsultant nie ukoił mojego rozdrażnienia.