Opinia użytkownika: prestige
Dotycząca firmy: Praktiker
Treść opinii: Dziś po kilku latach zakończyłem współpracę z z tym sklepem. W razie problemów, z "Dyrektorką" nie ma możliwości spotkania (nawet kontaktu tel.!!!), choć kilka razy mi to obiecano. Co do obsługi nie mam zastrzeżeń, bo rozumiem że nie mają wpływu na to co się dzieje wyżej. Kierownictwo "buja" się po markecie tam i z powrotem, nie wiem w jakim celu bo na podstawowe pytanie "kiedy jakaś dostawa" wzruszają ramionami. Nikt nic nie wie, jeden odsyła do drugiego itd.od kilku tygodni. Dziś po kolejnym dniu kiedy wychodziłem z pustym wózkiem (brak towarów)w informacji zwróciłem złotą kartę i powiedziałem że "jest mi już nie potrzebna, bo nic tu nie ma"... W każdym sklepie usłyszałbym coś na zasadzie "przepraszamy, postaramy się to naprawić" A tu nic prócz zwykłego "OK". Po tylu latach współpracy. Ogólnie rzecz biorąc od zmiany Dyrektora brak towaru (nawet po kilka tygodni).problem z załatwieniem jakiejkolwiek sprawy (brak kontaktu itd).problem z transportem (klient ponosi koszta za ich niedbalstwo).likwidacja dodatkowych promocji dla stałych klientów ustalonych za czasów poprzedniego Dyrektora (co przekazane zostało mi przez zwykłego pracownika).To wszystko w temacie.