Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: PEPCO

Treść opinii: Dnia 25.03.2016r. poszłam do sklepu Pepco w celu wymiany obuwia(zakupiony rozmiar okazał się za mały), podeszłam do jednej z pracownic sklepu, aby zapytać czy taka wymiana jest możliwa. Otrzymałam wymijającą odpowiedź że muszę iść do kasy, ponieważ trzeba złożyć protokół reklamacyjny, po czym nie zdążyłam zapytać o nic więcej ponieważ Pani sobie poszła.. W porządku, udałam się do kasy, gdzie w kolejce stało już parę osób, po kilku minutach została wezwana pracownica, która wcześniej udzielała mi informacji, obejrzała obuwie i zapytała o moje nazwisko, po czym wezwała kierownika sklepu, który widać chyba został odciągnięty od dużo ważniejszych spraw niż uprzejma obsługa klienta, przekazała informacje i wróciła do swoich zajęć. Przez kierownika zostałam potraktowana z wielką łaską, buty które leżały na ladzie zostały rzucone na półkę z tyłu a sam kierownik wściekły odburknął mi że muszę zaczekać bo idzie zrobić protokół. Poczekałam parę minut, niestety nie ukrywam,że trochę śpieszyło mi się do pracy, w końcu dostałam do podpisania protokół i zwrot gotówki. Uważam, że cała ta procedura reklamacji trwała za długo, jeżeli zwykły pracownik nie może dokonać zwrotu gotówki to dlaczego od razu nie wzywa kierownika, by wszystko odbywało się szybciej. Ogólne podejście pracowników do klienta jest nieodpowiednie, jakiekolwiek informacje są udzielane w nie uprzejmy sposób. Często robiąc tam zakupy kasjerki nawet nie używają prostego słowa dziękuję czy nie odpowiadają na dzień dobry czy do widzenia.