Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Przedłużenie umowy. Na sali obsługi 4 osoby przy stanowiskach. Dość duży ruch. Byłam zainteresowana iphonem. Umowa obejmowała raty za telefon plus abonament. Sprzedawca zdawkowo udzielał informacji na temat sprzętu oraz pierwszego uruchomienia,na część pytań nie był w stanie odpowiedzieć i odesłał mnie na stronę itunes.com Plan taryfowy praktycznie wybrałam sama , sprzedawca w tym czasie robił coś innego , nie interesował się moimi oczekiwanami. Po zatwierdzeniu umowy i wydruku całej sterty dokumentów ,pracownik oczekiwał szybkich podpisów i parafek ,być może było to spowodowane dużym natężeniem ruchu w tym momencie. W efekcie dopiero w domu po przeczytaniu umowy okazało się ,że sprzedawca włączył mi usługę roamingu poza UE oraz doliczył mi ubezpieczenie telefonu na kwotę kilkunastu złotych miesięcznie,o czym kompletnie nie miałąm pojęcia. Po powrocie do salonu sprzedawca był poirytowany i ostatecznie umowa została anulowana ,podpisałąm nową umowę. Czas oraz niekompetentność sprzedawcy spowodowała niepotrzebną kolejną wizytę w salonie. Obsługa bardzo przeciętna,sprzedawca praktycznie unikał kontaktu wzrokowego. Czułam się oszukana.