Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: szunaJ

Dotycząca firmy: POLOmarket

Treść opinii: Data 15.04.2016Jakość obsługi okazała się być na strasznie niskim poziomie.Będąc na wyjedzie z rodziną wstąpiłem do sklepu po Chipsy,i Napój. Będąc przy kasie spotkała mnie bardzo niemiła sytuacja. Podczas kasowania produktu okazało się, iż cena Chipsów jest zupełnie inna, niż cena podana na półce na sali sprzedaży. Cena jaka widniała na sali sprzedaży to chipsy Lay,s 225g, w cenie 3,99 złotych, natomiast cena przy kasie okazała się być równa 6,zł.Kiedy zwróciłem uwagę młodej Pani sprzedawczyni, że cena jest diametralnie inna, sprzedawca odpowiedział mi, że musiał Pan źle sprawdzić/odczytać cenę. Zdenerwowało mnie to, wróciłem do lodówek, wziąłem karteczkę z ceną i zaniosłem Pani kasjerce. Pani kasjerka podniosła głos i zaczęła krzyczeć na moją osobę: po co Pan to przynosi, cena jest taka jak na kasie i koniec, albo Pan bierze, albo nie. Oczywiście zrezygnowałem z zakupu produktu i poinformowałem pracownika, ze jego wiedza na temat jakości obsługi jest równa zeru. Podziękowałem i udałem się do bardziej przyjaznego sklepu. Podsumowując pracownicy sklepu Polo Market ( część personelu) nie posiadają żadnej wiedzy na temat jakości obsługi. Negatywne nastawienie Pani kasjerki do klienta zniechęca do zakupów.