Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Stokrotka
Treść opinii: Ocenę podziele na dwa etapy :I etap :obsługę klienta przy dziale sprzedaży wędliny / mieso /sery : kolejka w tym dziale bardzo długa, i do wszyskich produktów jedna. Czyli wedlina, mieso, sery. Okres oczekiwania na obsługe ok 15 minut, ekspedientka obsługująca była bardzo uprzejma, proponowała produkty które były akurat w ofercie sklepu, przy ważeniu produktów, jeśli waga była większa niż sobie życzyłam pytała czy może pozostawiać czy odjąć towar. Pytała czy coś jeszcze podać. Podziękowała za zrobienie zakupów i zaprosiła ponownie do zakupów. II etap: obsługa przy kasie : kolejka również długa, tylko dwa stanowiska kasowe były czynne z 5 dostępnych. Czas oczekiwania w kolejce to kolejne 10/15 minut. Osoba obsługująca podawała informację które prawdopodobnie należą do jej obowiazaków cicho i niechętnie. Zaproponowała zakup dodaktowych produktów ale nie usłyszłam jakich, gdyż propozycja była podaana cicho i w miedzyczasie. Nie pytałam ponownie co proponuje bo od razu podała cennę do zpałaty za towar.