Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Getin Noble Bank (dawniej jako GETIN BANK)
Treść opinii: Po wejściu od oddziału zauważono moją obecność. Jeden z Doradców przywitał skinieniem głowy. Poniważ w oddziale znajdowali się klienci, czekałam w kolejce ok 15 minut. Po podejsciu do stolika, przywitał mnie na stojąco, podając swoje imie i nazwisko. Spytał o cel wizyty. Ponieważ stanowiska są zbyt blisko osadzone, komfrot rozmowy przez ten fakt nie był wysoki, chociaż Doradca wrażliwe dane zapisywał na kartce. Zaintersowanie moją osobą oceniam wysoko. Doradca był zaanagażowany w rozmowę, podawał różne rozwiazania, przedstawiał alternatywy. Pytał o opinię. Czułam się dobrze przyjęta. Wyczerująco i jasno podała mi odpowiedzi na moje wątpliwosci. Na koniec wizyty spytał czy może w czymś jeszcze pomóc.