Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kinder Planeta
Treść opinii: Do dzisiaj byłem stałym klientem. 1-2 wizyty w tygodniu z niespełna dwuletnim synem. Wizyty zawsze wyglądały tak samo: kupiłem bilet, synek bawił się dokładnie tyle za ile zapłaciłem, następnie się ubieraliśmy i do domu. Dzisiaj było podobnie, inny był tylko finał. Czas nam się skończył, żona ubrała syna, chcemy wychodzić a tu niespodzianka bo jest 3 minuty po czasie i mam zapłacić za kolejne pół godziny! Tłumaczę, że dziecko jest małe i samo się nie ubierze- trzeba go ubrać a to chwilę trwa. Na nic jednak moje prośby i tłumaczenia mam zapłacić i koniec. Teraz najlepsze: gdy już zapłacę za kolejne pół godziny to możemy zostać jeszcze 15 minut! Szczyt bezczelności! 15 minut? Co za łaska! Wyjąłem portfel i postawiłem ultimatum - jeśli zapłacę to już więcej tu nie przyjdę. Zero reakcji personelu w kierunku złagodzenia sytuacji. Zapłaciłem i więcej nie skorzystam. Znajomym też odradzam. Ja przez te 10 zł nie zbiednieję, wy się nie wzbogacicie a klienta to mieliście.