Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: LUX MED
Treść opinii: Na początku miałam problem z parkowaniem, parking przed budynkiem nie jest wystarczający dla tak dużej ilości pacjentów, na szczęście w pobliżu, poza terenem obiektu jest parking, na którym bez problemu znalazłam miejsce. Rejestracja przebiega bardzo sprawnie. To za sprawą numerków i wielu stanowisk przy, których obsługuje uśmiechnięty personel. Pani która mnie obsługiwała odpowiedziała na każde pytanie, dopytała czy znam system numerkowy, którego placówka używa, objaśniła mi na czym polega. System ten - wzywanie pacjentów do gabinetu poprzez wyświetlanie numerków pacjentów oraz gabinetu, do którego mają się udać na ekranie telewizora, bardzo usprawnia pracę i dzięki temu nie ma problemu, że ktoś się "wpycha" w kolejkę. Jeśli chodzi o lekarzy to ten , na którego ja trafiłam (internista) był naprawdę kompetentny, a pielęgniarka która robiła mi iniekcję dopytywała czy wszystko jest ok, czy zastrzyk nie boli, kiedy bolał na chwilę przerwała, poinformowała o możliwych reakcjach organizmu. Minusem było to, że przepisany zastrzyk nie znajdował się w moim pakiecie, ale..nie można mieć wszystkeigo :) W przychodni spędziłam ok. 2,5 h, było wielu pacjentów, dodatkowo po iniekcji musiałam odczekać 30 minut na terenie placówki na wypadek działań niepożądanych. Placówka, jak każda placówka LUX MED, w której miałam okazję być, bardzo czysta.