Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Emilia_564

Dotycząca firmy: PKO BP

Treść opinii: Pracownik przywitał mnie stojąc z uśmiechem na twarzy, miło zapraszając i wskazując miejsce siedzące. Zmieniałam swoje dane osobowe. Trochę to trwało zanim pracownik wpisał moje zmienione dane - był to nowy pracownik więc nie denerwowałam się zaistniałą sytuacją. Po zweryfikowaniu danych zaproponował utworzenie konta wspólnie z małżonkiem. Po wyjściu z banku za jakieś niespełna 10 minut, pracownik zadzwonił, ponieważ okazało się ze dane nie weszło w system i prosi o ponowne przyjście. Bardzo mnie do zdziwiło. Po kilkudziesięciu minutach wróciłam z powrotem do banku i załatwiłam pomyślnie sprawę. Myślę, że każdy z nas ma prawo się pomylić. Dalej jestem zadowolona z usług tego banku pomimo zaistniałej sytuacji.