Opinia użytkownika: Katarzyna_4936
Dotycząca firmy: I am
Treść opinii: Do sklepu I am udałam się około godziny 16:00, w Pasażu Grunwaldzkim panował ruch. Stoisko z biżuterią było bardzo czyste, jednak niektóre produkty były nie na swoim miejscu - prawdopodobnie przez innych klientów. Mimo, że produkty na obrotowej ekspozycji poukładane są kolorystycznie można się pogubić - oprócz kolorystycznego ułożenia brakuje konsekwencji w ułożeniu tematycznym (pierścionki nie były konsekwentnie w tym samym miejscu na wszystkich ekspozycjach). W sklepie była tylko jedna ekspedientka. Była wesoła i uśmiechnięta. Byłam w sklepie około 5 minut, wybierałam kolczyki - nie podeszła do mnie, ponieważ była zajęta inną klientką wybierającą naszyjnik. Pomagała jej go zapiąć i proponowała różne dodatki. Po rozliczeniu się z tą klientką przyszła kolej na moją płatność. Płaciłam kartą - płatność przeszła szybko i bez problemów, ekspedientka zaproponowała ozdobne opakowanie na prezent. Odmówiłam, więc moje zakupy zapakowała w firmową torbę. Mimo czystości podłogi i wieszaków - w misie przy kasie, w której znajdowały się przecenione kolczyki ze srebra panował nieporządek, a na dnie można było zauważyć trochę kurzu.