Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Play
Treść opinii: Nie jestem klientem sieci Play i wydawałoby się, że nie będę miała okazji/możliwości opisu/opinii, z jakości obsługi, dokonywanej przez pracowników tego operatora. Okazało się, jednak inaczej. Ta opinia ma związek z telefonem od pracownika Play, który zadzwonił do mnie 2 kwietnia, na nr telefonu w Orange. Miły pan powitał mnie, przedstawił się i spytał, czy to ja jestem właścicielem/decydentem numeru. Potwierdziłam i dodałam od razu, że nie będę zainteresowana przenoszeniem numeru, bo mam prolongowaną umowę. Ku mojemu zdziwieniu, rozmówca przyznał mi rację i nawet nie próbował nakłaniać mnie do zmiany, ale miał propozycję mobilnego Internetu, co także nie było dla mnie atrakcyjne. Mówiąc szczerze, konsultant, aczkolwiek miły, grzeczny pan, nie miał dla mnie oferty, która byłaby mi przydatna. Ta krótka rozmowa, była bardziej kurtuazją, niż „handlem”. Bardzo rzadko się zdarza, że dzwoni konsultant i traktuje rozmówcę wyrozumiale, z kulturą i szacunkiem, nie próbując go namówić na kolejne ”dobro konsumenckie”, nie traktuje klienta jak ”dojną …”. Zawsze wkurzają mnie telefony z ofertami, którymi nie jestem zainteresowana, ale ta rozmowa, wzbudziła mój szacunek – nikt nie próbował ”chwytów”/trików marketingowych, aby mi coś sprzedać, nie dopytywał mnie o dane, poważnie potraktował moje stanowisko – szacunek. W tym kontakcie nie poznałam oferty, nie zajmowano mi zbędnie czasu, więc nic o ofercie nie mogę napisać. Meritum tej opinii stanowi postawa konsultanta, nienagannie pro kliencka, w krótkiej, grzecznej rozmowie, zakończonej bardzo sympatycznie, pozwalającej mi, zachować dobry nastrój.