Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Platforma Canal+
Treść opinii: Jestem bardzo zadowolona z serwisu obsługi telefonicznej, a także realizacji ustaleń, poczynionych w czasie rozmowy. Zadzwoniłam, ponieważ mój pakiet nie obejmuje wszystkich programów, a zależało mi na dodatkowych-sportowych, które, decyzją kierownictwa, pewnych komercyjnych imprez sportowych, zostały ograniczone do kanału Eleven Sports Network. Na połączenie czekałam poniżej 5 minut (zgodnie z informacją na linii), ku mojemu zaskoczeniu, była też ogólna informacja o promocji na wymieniony kanał, ale najbardziej wkurzające były komunikaty dla wyboru tematu sprawy, zanim dotarłam do konsultanta. Rozmowa z konsultantem była przyjemna i rzeczowa, przebiegła sprawnie, nawet możliwy był ”mały” żarcik. Moje oczekiwanie, załatwiłam z niższym oczekiwaniem kwotowym, niż wcześniejsza informacja z Internetu. Okazało się, że kanał Eleven… był tańszy, bo w promocji dla posiadanego przeze mnie abonamentu, a bieżący miesiąc, nie został zaliczony do opłaty. Co więcej, po zakończonej rozmowie, w krótkim czasie nastąpił dostęp do kanału Eleven i innych, załączonych w pakiecie. Lubię, gdy sprawa jest załatwiona pomyślnie, w aurze kultury i przyjaźni, na co wpływ, mają obie strony, ale kreatorem, jest zawsze jedna strona, ta, od której zależy finał – zadowolenie klienta, co może dać nie tylko wiedza, także kompetencje konsultanta. Tutaj nie zabrakło niczego. Był 1 kwietnia i nie był to Prima Aprilis.