Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Pizza Hut
Treść opinii: Wizyta od samego początku pozostawiała wiele do życzenia. Kiedy wybraliśmy stolik i usiedliśmy, podeszła kelnerka mówiąc, że tu nie możemy usiąść, ponieważ stolik jest zarezerwowany. Po zapytaniu dlaczego zatem nie ma kartki z rezerwacją, kelnerka odparła, że nie mają takich kartek. Wybraliśmy inny stolik. Wyglądał najlepiej z wszystkich dookoła, lecz mimo tego i tak nie był czysty. Był wytarty, lecz nie umyty. Były na nim resztki sosów do pizzy. Pod stołem znajdowały się okruchy pizzy. Nikt się nami nie zainteresował przez 12 minut. Kiedy udało nam się wreszcie "złapać" kelnerkę złożyliśmy zamówienie z oferty lunchowej. Gwarantuje ona podanie posiłku w 15 minut. Z moim zamówieniem zdążyli w ostatniej chwili, lecz mój towarzysz czekał 17 minut. Niestety obsługa również nie była miła. Kelnerki nie zwracały uwagi na klientów, jedynie kiedy przechodziły przez salę można było coś zamówić, lub poprosić o rachunek.