Opinia użytkownika: Magdalena_3566
Dotycząca firmy: IKEA
Treść opinii: Na dziale z krzesłami byłam zainteresowana produktem, który nie jest aktualnie dostępny. Uzyskałam od pracownika informację, kiedy należy oczekiwać pojawienia się produktu. Obsługa szybka i profesjonalna. Na dziale z sofami, kanapami zamawiałam kanapę z transportem. Pracownica miła, kompetentna, wyjaśniła sposób kompletowania zamówienia, cenę transportu i usług dodatkowych. W magazynie samoobsługowym chciałam zakupić duży i ciężki towar- kanapę, pracownik pomógł załadować towar na wózek. Kolejka do kas niewielka, średnio 1-2 osoby, dużo kas otwartych. Dużo ludzi w sklepie, czasem trudno przejść między towarem, niektóre przejścia wydają się za wąskie. Towaru dużo, w atrakcyjnych cenach. Remont parkingu powoduje, że jest mało wolnych miejsc, występują trudności z parkowaniem, jednak obsługa kieruje na parking podziemny, gdzie jest dużo więcej wolnych miejsc, jednak dalej od wejścia do sklepu.