Opinia użytkownika: Gabriela_197
Dotycząca firmy: Vision Express
Treść opinii: Uważam, że zostałam w tym salonie oszukana i została wykorzystana moja ufność. Przyszłam do salonu z receptą na okulary. Ponieważ mój pracodawca zwraca mi 500 zł kosztów zakupu okularów (szkieł i oprawek) zależało mi na tym, aby zmieścić się w tej kwocie. Pracownica salonu pomogła dobrać mi oprawki i liczyła przy mnie kwotę do zapłaty. Wyszło dokładnie 498 zł. Potwierdziłam chęć zakupu za tą kwotę. Przy drukowaniu zamówienia pracownica zaproponowała, abym dokupiła sobie ubezpieczenie roczne na okulary. Koszt całości z ubezpieczeniem wyszedł 505 zł. Pomyślałam, że te 5 zł mogę sobie dopłacić, a będe miała ubezpieczenie w razie czego. Zgodziłam się. Na drugi dzień przyszłam odebrać okulary. Pracownicy która mnie dzień wcześniej obsługiwała nie było. Inna pracownica poprosiła mnie o uregulowanie należności, zapłaciłam kartą i poprosiłam o fakturę. I tu zaczęły się schody, bo okazało się, że faktura opiewa na kwotę 448 zł. Zapytałam dlaczego skoro zapłaciłam 505 zł. Pani odpowiedziała mi, że ubezpieczenie wyniosło 57 zł i jego nie może umieścić na fakturze, bo na ubezpieczenie otrzymam polisę. Więc mówię, że mi zależało na fakturze na kwotę 500 zł bo tyle zwraca mi pracodawca, a za polisę mi nie zwróci! Że zaznaczyłam to kilkukrotnie pracownicy dzień wcześniej! Na co usłyszałam, że pani tego nie wie bo jej nie było, a fakturę może wystawić tylko za okulary i oprawki. Niepotrzebnie się zgodziłam, ale jeszcze dziś pójdę zwrócić tą polisę, mam prawo odstąpienia 30 dni. Jestem zawiedziona, że w tak wydawałoby się renomowanym salonie zostałam tak potraktowana. Prosiłam i zaznaczałam na czym mi zależy i na żadnym etapie nie otrzymałam informacji że polisa to nie faktura, dopiero jak już zapłaciłam. Nie jestem omnibusem i nie muszę wszystkiego wiedzieć. Mam nadzieję, że będą mogła tą polisę dziś zwrócić. Do tego pani, która obsługiwała mnie podczas płatności była bardzo nie miła. Wręcz czułam presję, że musze teraz kupić te okulary i polisę, bo przecież takie zrobiłam zamówienie i koniec. I to moja wina, że nie wiem że polisy nie można doliczyć do faktury. Powinna mi powiedzieć jakie mam inne opcje (zwrot, rezygnacja itp.) Szczerze nie polecam tego salonu!