Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: UPC

Treść opinii: Korzystam z usług firmy od kilkunastu lat (telefon, internet, telewizja). Rzadko mam okazję sprawdzić jakość obsługi, bo wszystko z reguły działa. Pojedyncze przypadki awarii były rozwiązywane praktycznie natychmiast. Jedyny problem większy z jakim się spotkałem był przy ostatniej zmianie dekodera. Nie chciałem wizyty technika, bo stwierdziłem, że kilka kabelków jestem sobie w stanie sam podłączyć. Zrobiłem wszystko jak trzeba i nic. Zerknąłem do instrukcji i okazało się, że muszę na pewnym etapie podać hasło, którego nie mam (zapomniałem?). Lekko podirytowany, bo właśnie zaczynał się mecz Polska - Islandia, który chciałem oglądać, zadzwoniłem do biura obsługi klienta. Pracownik pomocy technicznej poprowadził mnie krok po kroku przez proces instalacji, zakładając m.in. niezbędne konto. Całość trwała 20-30 minut, konieczna była m.in. aktualizacja oprogramowania, restart dekodera itp. Wszystko zakończyło się sukcesem. Najlepsze w tym jednak było to, że przez cały czas trwania pomocy... miałem na bieżąco relację z tego co dzieje się na boisku. Wystarczyło, że na początku poskarżyłem się, że nie mogę oglądać meczu i... pracownik zmienił się w technika - komentatora :-) Zamiast być zły, że instalacja zajmuje tyle czasu, świetnie się bawiłem słuchając komentarza jak w radio ;-) Brawo ten Pan.