Opinia użytkownika: Adram
Dotycząca firmy: Virgin Mobile
Treść opinii: Kończył mi się abonament na telefon więc zacząłem poszukiwania nowych, lepszych rozwiązań. Nie należę do ludzi, którzy ślepo wierzą konsultantom i ich sztuczkom sprzedażowym. Takim oto sposobem trafiłem na ofertę Virgin Mobile. Ostatnio mocno promują się w mediach, za pomocą jakiejś starszej kobiety... Oferta bardzo ciekawa, w niedużej cenie dostajemy rozmowy, smsy i internet. Na stronie piszą, że mają LTE i takie tam, więc postanowiłem zadzwonić na ich CMOK (Centrum Miłej Obsługi Klienta) i dowiedzieć się więcej. Na infolinii dowiedziałem się, że sieć korzysta z zasięgu PLAY... który sam wiem nie jest najlepszy. Dodatkowo chciałbym razem z "abonamentem" otrzymać telefon... Virgin niestety oferuje tylko opcję na kartę, a z telefonem to trzeba przejść przez jakiś bank, z kartą kredytową itd. Jak dla mnie mało interesujące, bo nie potrzebuje kolejnego konta czy karty bankowej. Pan na infolinii był bardzo miły, spokojnie odpowiadał i zadawał pytania, a na moje wątpliwości odpowiadał z uśmiechem (słychać przez telefon jak ktoś się uśmiecha). Ogólnie mam pozytywne wrażenia co do sieci - ciekawa oferta w niskiej cenie, ale są dwa minusu: zasięg Play i brak możliwości wzięcia typowego abonamentu razem z telefonem.