Opinia użytkownika: Jeżozwierz
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Ponieważ pewnego pechowego dnia nijak nie mogłam się połączyć z Internetem, a problem trwał już od dobrych kilkunastu godzin, podjęłam próbę dodzwonienia się na Infolinię Vectry. Po ok. kwadransie odniosłam sukces. Niestety, połączenie zostało przerwane, za drugim razem podobny czas oczekiwania. Operatorka przyjęła zgłoszenie, przekazała sprawę do działu technicznego. Czekałam na kontakt kolejny dzień, ale bez odzewu. Jak się okazuje, serwisant nie mógł się do nas dodzwonić, ale to zapewne sprawka sieci komórkowej. Ostatecznie udało się ustalić dogodny dzień przybycia serwisanta i wymiany modemu. Osoby z Vectry, z którymi rozmawiałam, były bardzo uprzejme, konkretne i cierpliwe. Szkoda, że usterki nie dało się usunąć szybciej, licząc od momentu zgłoszenia (tu minus), ale jeśli chodzi o szczegółowość udzielania informacji i podejście obsługi, zarzutów nie mam.