Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: RTV EURO AGD

Treść opinii: Do sklepu udałem się celem zakupu drukarki. Dostępne były tylko 2 modele drukarek laserowych, bo taką szukałem. Niestety obsługa była niewidoczna. Sam wybrałem model i zdecydowałem o zakupie. Jako że nie odnalazłem zapakowanej drukarki poprosiłem o pomoc obsługę. Pani, którą zaczepiłem ograniczyła się do zabrania ceny z modelem i sprawdzenia dostępności drukarki. Okazała się być ostatnią sztuką z ekspozycji. Zdecydowałem się na zakup. Nie odczułem aby Pani zależało chodź w najmniejszym stopniu na dokonaniu przeze mnie tego zakupu, w żaden sposób mnie nie namawiała. Wiedza pracownika na temat drukarki była zerowa, nie zapytała mnie kompletnie o nic na temat moich potrzeb co do sprzętu. Sam poprosiłem o wskazanie miejsca gdzie znajdują się przewody podłączeniowe USB, ponieważ wiem, że nie znajdują się one w zestawie z drukarka. Lecz taką informację powinienem otrzymać od pracownika sklepu. Może wynikało to z braku wiedzy pracownika. Gdybym sam nie dokupił przewodu czekałaby mnie kolejna wizyta w sklepie ponieważ bez niego drukowanie jest niemożliwe. Podobna sytuacja miała miejsce z papierem do drukowania. Stojąc już bezpośrednio przy kasie sam o niego zapytałem. Obsługa mało profesjonalna, wiedza na temat sprzętu nieistniejąca, czas oczekiwania na odnalezienie kartonu i spakowanie sprzętu zdecydowanie zbyt długi, wybór asortymentu niewielki (tylko 2 modele), sam musiałem szukać pracownika przemierzając regały sklepowe, czułem się bardziej jak klient samoobsługowego marketu spożywczego niż salonu RTV z profesjonalna, wyszkoloną załogą.