Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: PKO BP
Treść opinii: Jeśli ktoś uważa, że PKO nie dba należycie o swoich klientów, jest w błędzie i raczej, powinien poszukać problemu ”u siebie”. Rzadko korzystam z infolinii, ale mi się zdarza. Tym razem potrzebny mi był kontakt z karto-linią i nawet nie czekałam długo, na polaczenie z konsultantem, chyba mniej niż minutę. Potem powitanie i krótka, rzeczowa rozmowa, po weryfikacji właściwych danych, zakończona rozwiązaniem problemu/sprawy, w jakiej dzwoniłam. Rozmówczyni poprosiła mnie o zgodę na kontakt z innymi pracownikami banku, celem przedstawienia, ewentualnej oferty, na co zgodziłam się, bo bank PKO, jest tym, który towarzyszy mi od dawna. Miła rozmowa, zakończona sympatycznymi pozdrowieniami, po 2-3 godzinach, zaowocowała telefonem ofertowym od innego pracownika, pani Karoliny, której przebieg był równie miły i nie nosił znamion ”nagabywania” – to najważniejsze. Mogę rozmawiać o ”produkcie”, nie znoszę, gdy ktoś próbuje mnie namawiać. Brak bezpośredniego zainteresowania z mojej strony, nie wzbudził irytacji u Karoliny, rozmowa miała charakter, czysto informacyjny, była rzeczowa, przebiegła sprawnie w przyjemnej tonacji.