Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: MONIKA_3175

Dotycząca firmy: Agata meble

Treść opinii: SZUKAJĄC ODPOWIEDNIEGO NAROŻNIKA, DO NOWO ZAKUPIONEGO MIESZKANIA, NIE ZAINTERESOWAŁ SIĘ MNĄ I MOIM PARTNEREM ŻADEN DORADCA. STOJĄC 30 MINUT PRZY JEDNYM WYPOCZYNKU..... PRÓBOWAŁAM NAWIĄZAĆ KONTAKT WZROKOWY ZE SPRZEDAWCĄ, JEDNAK BEZ SKUTKU. PO DŁUGIM OCZEKIWANIU NA OBSŁUGĘ, POSTANOWIŁAM PODEJŚĆ I ZAPYTAĆ O NAROŻNIK KTÓRY MNIE ZAINTERESOWAŁ. PRZY MIEJSCU WYZNACZONYM DLA DORADCY,ZNAJDOWAŁY SIĘ AŻ 3 OSOBY SPRZEDAJĄCE KTÓRE W TYM CZASIE NIE MIAŁY KLIENTÓW I ŻADEN SIĘ NAMI NIE ZAINTERESOWAŁ. BYŁY TO DWIE KOBIETY W WIEKU OK., 30 LAT I MĘŻCZYZNA W PODOBNYM WIEKU SWOICH KOLEŻANEK. ZAPYTAŁAM JEDNĄ Z NICH, O DOSTĘPNOŚĆ ORAZ FUNKCJONALOŚĆ WYBRANEGO PRZEZE MNIE I MOJEGO PARTNERA NAROŻNIKA. JEDNAK NIE UZYSKAŁAM W PEŁNI OCZEKUJĄCEJ ODPOWIEDZI....PANI W BLOND WŁOSACH DO RAMION, ODPOWIEDZIAŁA,ŻE W TEJ CHWILI NIE MA TEGO NAROŻNIKA, NA MAGAZYNIE I TRZEBA CZEKAĆ NA NIEGO OK 3 TYGODNIE. WIĘCEJ INFORMACJI NIE UZYSKAŁAM. ... NIE POINFORMOWAŁA MNIE SAMA O DOKŁADNYCH WYMIARACH POWIERZCHNI SPANIA,CZY JEST LEWO CZY PRAWO STRONNY A MOŻE UNIWERSALNY, CZY JEST MOŻLIWOŚĆ WYBRANIA SAMEMU OBICIA, NIE POINFORMOWAŁA MNIE RÓWNIEŻ O DOSTAWIE DO DOMU I SYSTEMIE RATALNYM KTÓRE NAJBARDZIEJ MNIE INTERESOWAŁY. ZADAJĄC TE WSZYSTKIE PYTANIA, SPRZEDAWCZYNI ODPOWIEDZIAŁA,ŻE INFORMACJĘ SĄ PRZYWIESZONE DO NAROŻNIKA A O SYSTEM RATALNY POWINNAM ZAPYTAĆ PRZY OBSŁUDZE RATALNEJ.... NAWET NIE WSKAZAŁA PALCEM, GDZIE ZNAJDĘ OBSŁUGĘ RATALNĄ. A WIĘC NICZEGO SIĘ NIE DOWIEDZIAŁAM I NAROŻNIKA RÓWNIEŻ NIE KUPILIŚMY.WCHODZĄC DO SKLEPU JEDNE DRZWI BYŁY POPSUTE... OBOK STAŁ OCHRONIARZ KTÓRY NIE PRZYWITAŁ SIĘ Z NAMI SŁOWAMI " DZIEŃ DOBRY".