Opinia użytkownika: nattan
Dotycząca firmy: Ombre Clothing
Treść opinii: O sklepie dowiedziałem się z reklamy internetowej. Strona www przykuła moją uwagę nowoczesnym designem, atrakcyjną prezentacją oferowanych ubrań i przystępnymi cenami (dresy od 39 zł, T-shirty od 19 zł). Podczas przeglądania uruchomił się chat z informacją o promocji darmowej wysyłki powyżej 50 zł, a konsultantka w sympatycznej rozmowie rozwiała moje wątpliwości odnośnie do rozmiarów. W zakładce O mnie znalazłem kod rabatowy na zakupy, co jeszcze bardziej przekonało mnie, żeby złożyć zamówienie (choć kod rabatowy wykluczał się z promocją na bezpłatną wysyłkę).Napotkałem niestety kilka niedogodności: rzeczy dodane do koszyka nie zapamiętały się, gdy zalogowałem się do konta na innym komputerze, a dopiero po przejściu do płatności w systemie Transferuj zorientowałem się, że nie obsługuje on kart (jedynie przelewy online). Niestety w regulaminie ani nigdzie na stronie nie było informacji o tym, że nie można płacić kartami ani też, czy być może takie płatności są w systemie PayPal, a nie Transferuj - w efekcie za zakupy nie zapłaciłem i z poziomu strony www nie mogłem już nic zrobić. Na wiadomość wysłaną z formularza na stronie nie dostałem odpowiedzi przez 2 dni (w godzinach pracy nie mogę dzwonić w sprawach prywatnych), wysłałem więc przelew na konto podane w zakładce Wysyłka - w ciągu 24h otrzymałem mail o realizacji i wysyłce zamówienia.Niestety wśród form wysyłki dostępny był tylko kurier. Po złożeniu zamówienia napisałem więc sugestię, by umożliwić wysyłkę do paczkomatów, co jest wygodniejsze dla pracującego odbiorcy. Dziś sprawdziłem, że paczkomaty są już wśród form dostawy, przez co podniosłem ogólną ocenę o pół gwiazdki. Paczkę z Ombre wysłano w ciągu 24h od opłacenia, każda rzecz zapakowana była w ochronną folię. Jakość odzieży oceniam bardzo wysoko, rozmiarówka odpowiada wartościom na stronie, nie zawiodłem się i z chęcią po raz kolejny złożę zamówienie na Ombre.pl.