Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Lidia_233

Dotycząca firmy: Alior Bank

Treść opinii: Kompetencje obsługującego pracownika pozostawiały wiele do życzenia. Pracownik cały czas upierał się, że zaświadczenie z pracy musi być na druku banku co było nieprawda ponieważ na infolinii banku poinformowano mnie że mogę dostarczyć swoje zaświadczenie. Druga sprawa to czas obsługi koszmarnie długi. Chciałam tylko uruchomić limit w koncie - konto już posiadałam. Obsługa zajęła 1,5 godziny, dobrze że nie zakładałam konta bo byłoby jeszcze dłużej. Doradca niemiły ani raz nie przeprosił za tak długi czas obsługi. W placówce był jeden doradca przez moją obsługę zrobiła się długa kolejka oczekujących. A jak przyszłam zrezygnować z limitu - odstąpić od umowy to miałam wrażenie jakby doradca był zły i robił łaskę. Na dodatek udzielił błednych informacji odnośnie opłaty za limit. Twierdziła, że ta kwota przepada. Tłumaczyłam Pani, że odstępuję od umowy tzn. że nie doszło do jej zawarcia. Upierała się dalej, że opłata nie zostanie zwrócona. Faktycznie pieniądze mi zwrócono. Doradca naprawdę niekompetentny. W placówce czysto jasno.