Opinia użytkownika: Martyna_539
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Podczas robienia zakupów pierwszej potrzeby, widziałam w sklepie znaczącą ilość cen, które znajdywały się pod złym produktem. Niektóre produkty były "bezcenne", nie było pod nimi informacji o ich cenie. Na sali sprzedaży znajdował się pracownik firmy Tesco, obok którego przeszłam. Byłam przez niego zauważona, aczkolwiek nie zostałam powitana. Udałam się do kasy po ok.10minutach spacerowania po sklepie. W kolejce stały 4 osoby. Gdy podeszła do kasy 4 osoba, pracownik kasy wezwał drugiego kasjera na kasę. Po obsłużeniu klienta, który stał przede mną kasjer powitał mnie. Zaczął skanować moje produkty. Nie zostałam zapytana o posiadanie karty Club Card oraz nie zaproponowano mi założenia takiej karty. Po zeskanowaniu wszystkich produktów, kasjer powiedział mi ile mam zapłacić. Gdy kasjer otrzymał ode mnie gotówkę, uprzejmie zapytał się mnie, czy mam 0,06gr "końcówki". Kasjer otrzymał ode mnie "końcówkę". Po otrzymaniu reszty, zostałam uprzejmie pożegnana przez kasjera. Ocena pracowników:Pracownik na sali sprzedaży był zajęty wystawianiem towaru na półkę. Nie witał klientów, udawał, że ich nie widzi. Pracownik obsługujący kasę był miły i uprzejmy dla klientów, których obsługiwał. Był uśmiechnięty, gdy zobaczył kolejkę, wezwał drugiego kasjera.Ocena czystości i sali sprzedaży:Na sali sprzedaży znajdowało się bardzo dużo wózków z nierozłożonym towarem. Wózki zasłaniały towar, który znajdywał się na półce oraz utrudniał do niego dostęp, np. zastawiony regał z przyprawami i daniami instant.W sklepie były duże braki towaru, były nieestetyczne puste miejsca na półkach, np. Paluszki solone, napoje, wędlina, mleko w kartonie.Sklep nie wyglądał schludnie i estetycznie.