Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: InPost

Treść opinii: Dnia 2 marca 2016 roku nawiązałem kontakt z infolinią firmy InPost w celu uzyskania informacji o punktach obsługi klienta, w których można nadać przesyłkę. Po wybraniu odpowiednich pozycji z menu i połączeniu z konsultantem wyjaśniłem powód kontaktu. Poinformowano mnie, że od 1 marca 2016 roku wiele punktów rozwiązało umowę z InPost i lista dostępna na stronie operatora jest nieaktualna. Poprosiłem o przedstawienie aktualnych punktów znajdujących się w Warszawie. Po kilkudziesięciu sekundach oczekiwania konsultant przeczytał mi listę ulic, na których znajdują się aktualne POKi (Punkty obsługi Klienta). Z uwagi na ich dużą liczbę poprosiłem o przesłanie listy na adres e-mail. Konsultant zebrał moje dane, a po 13 minutach otrzymałem listę punktów na pocztę e-mail. Podsumowując kontakt był zakończony sukcesem. Niestety konsultant nie miał dostępu do mapy i nie potrafił wskazać punktu najbliższego podanej przeze mnie lokalizacji.