Opinia użytkownika: Paulina_1679
Dotycząca firmy: Ribena
Treść opinii: Korzystam z tego sklepu bardzo często i niestety zwykle nie wychodzę bez zarzutów w stosunku do obsługi. Ale najpierw plusy: 1. w sklepie jest czysto, choć zdarzyło mi się, że podczas zmiany prasy gazety leżały porozrzucane po całej podłodze, utrudniając przejście.2. obsługa zawsze ma na sobie standardowe ubraniaI sedno - minusy: 1. Panie albo wszystkie razem siedzą na stanowisku mięsnym i rozmawiają, albo głośno komentują zachowanie koleżanek, albo głośno zwracają uwagę na nieświeżość owoców i warzyw. Nie zawsze nawiązują z kupującym kontakt wzrokowy, nie zawsze witają, czy żegnają. Czasem podczas obsługi rozmawiają ze znajomym, tory stoi z tyłu, czy wchodzi do sklepu.2. Co do tych ostatnich mam największe zastrzeżenia. Warzywa są zwiędnięte, przegniłe, spleśniałe. I to nie sporadycznie, a prawie zawsze. Już wiele razy zdarzyło mi się kupić jabłka, pomarańcze, buraczki, pomidory, które po kilku godzinach w domu okazywały się nie do jedzenia. 3. Towar na półkach często ułożony jest chaotycznie, frontem opakowania do tyłu, tak, że jest niewidoczny dla kupującego. 4. bardzo często wokół regałów stałych podostawiane są stojaki z dodatkowymi produktami, które utrudniają poruszanie się po i tak małej przestrzeni5. przy pieczywie nie zawsze są woreczki, czy rękawiczki, a i samo pieczywo nie zawsze jest świeże (szczególnie bułki)