Opinia użytkownika: Normalny
Dotycząca firmy: NEONET
Treść opinii: Obsługa gwarancyjna- KATASTROFA !!! Powinni się nazywać NEONIET lub NEONO, poniżej treść korespondencji03.03.2016 r.dziękuje za kontakt z firmą NEONET. W nawiązaniu do poniższej korespondencji wyjaśniam, że reklamacja była zgłoszona z tyt. gwarancji. W tym przypadku firma NEONET jest tylko pośrednikiem pomiędzy Panem a Gwarantem. Niestety nie możemy zadość uczynić Pana oczekiwaniom.p.s. Prosimy o niezmienianie tematu wiadomości!PozdrawiamBiuro Obsługi KlientaNEONET S.A.ul. Nyska 48a,50-505 WrocławInfolinia 801 88 77 44 lub 71 397 49 982016-02-16 12:50 - Karol Holak napisał(a):W dniu 29.12.2015r. zgłosiłem smartfon marki LARK CIRRUS 4.5 BLACK do reklamacji (telefon w trakcie rozmowy rozładował się i wyłączył a po naładowaniu nie chciał się załączyć mimo wielu prób), pracownik sklepu NEONET w Łodzi przy ul.Kilińskiego 298 przyjął zgłoszenie i poinformował mnie że, reklamacja zostanie rozpatrzona w ciąu 30 dni. Po 30 dniach od zgłoszenie nie zostałem poinformowany co z moim zgłoszeniem więc wielokrotnie dzwoniłem do sklepu chcąc dowiedzieć się co się dzieje, niestety cały czas otrzymywałem informację że telefon jest u gwaranta, jedna informacja mnie zaniepokoiła gdyż dowiedziałem się że, gwarant wysłał zapytanie do NEONET dnia 27.01.2015r. jakim kurierem telefon został wysłany? w dniu 12.02.2016r. zadzwoniłem na infolinię z zapytaniem " skoro reklamacja nie została rozpatrzona w ciągu 30 dni to czy mogę prosić o zwrot gotówki"niestety zostałem poinformowany że nie bo zgłosiłem reklamację do gwaranta i że, mogłem skorzystać z reklamacji tzw. rękojmi-czas rozpatrzenia 14 dni ( o której wasz pracownik w sklepie nie poinformował mnie w dniu zgłaszania reklamacji ),rozmowa nagrywana. W dniu 16.02.2016r. ponownie zadzwoniłem na infolinię dowiedziałem się że gwarant poinformował NEONET że reklamacja została rozpatrzona negatywnie ( uszkodzone gniazdo karty SIM ), oczywiście nie zgadzam się z decyzją gwaranta, karty sim zostały wyjęte przed oddaniem telefonu do naprawy i nie ma to nic wspulnego ze zgłaszaną usterką. Uważam że NEONET nie zachował się należycie w stosunku do mojej osoby, termin 30 rozpatrzenia reklamacji dawno minął i nie powinno mnie obchodzić czy kurier dostarczył telefon do naprawy czy też nie.Jeśli jesteście firmą uczciwą i rzetelną to powinniście zwrócić mi pieniądze i przeprosić za zaistniałą sytuację. Nadmieniam iż nie nalależę do osób rozpisujących się na forach internetowych, ale pierwszy raz będę musiał to zrobić jeśli nie rozpatrzycie pozytywnie mojego zażalenia ( nr reklamacji 01/175127/2015 ).