Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Krzysztof_1833

Dotycząca firmy: T-Mobile

Treść opinii: Nie spotkałem się z gorszą obsługą salonu T- Mobile. Przez wiele lat byłem wiernym klientem tej sieci komórkowej. Takie problemy zaczęły się gdzieś od roku. Fakt faktem młodzi ekspedienci "pełni wigoru" jak ludzie przed zasłużoną emeryturą ( ale oni raczej na emeryturę nie zasłużą). Wchodzę do salonu mówię Dzień Dobry i co?? Zero totalnie zero odzewu z ich strony. Dobra. Usiadłem czekam aż przestaną nawijać makaron na uszy i ściemniać. Między czasie słyszę jeden z Panów namawia klienta na super, świetny smart-fon najnowocześniejszy ( wypuszczony na rynek rok temu) wspaniale chodzi, wysoka półka. Lekko się pod nosem zaśmiałem bo miałem ten telefon- masakra oddałem po tygodniu użytkowania. Pan który mnie obsługiwał siedział zgarbiony przy komputerze i proponował mi przedłużenie umowy, sprawdził moje dotychczasowe rachunki i zaproponował lepsza ofertę niby. Po przyjściu pierwszej faktury okazało się że rachunek jest jeszcze większy niż poprzednie. Panowie byli bardzo nie mili. Nie potrafili wytłumaczyć konkretnej usługi jaka mi proponowali. Bardzo długo obsługują klientów w pewnym momencie jak przychodzili inni ludzie już się zaczynało robić mało miejsca w salonie. A i między czasie przyjechał kurier z paczką dla Pana ekspedienta ( wiem że prywatna bo jeszcze powiedział ze specjalnie zamawia na adres salonu aby paczka dotarła do niego szybciej i sprawniej) Jakoś udało mi się przekazać moja usługę dla kogoś z rodziny i dalej płaci ten droższy niby lepszy abonament. Ja z kolei udałem się do salonu Play zostałem obsłużony bardzo miło, Pani rzeczowo i jasno wyjaśniła mi wszystkie warunki umowy z uśmiechem na twarzy i bardzo fajną konwersacją. Po prostu dostałem taki towar jakiego oczekiwałem. Oczywiście mógłbym pisać jeszcze o wielu przypadkach obsługi klienta w super marketach ale zabrakło by mi czasu (temat rzeka). Jestem z wykształcenia handlowcem i często zwracam uwagę na jakoś obsługi czy nawet organizację i porządek w różnych placówkach.